GYAKORI KÉRDÉSEK
- Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?
Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.
- Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?
Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük. Rendelés visszamondása, elállás esetén a vissszaigazoló E-mail-ben találod mellékelve az elállási nyilatkozatot, amit kitöltve küldd el nekünk.
- Merre jár a csomagom?
A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunkkal bármit meg tudsz beszélni, rugalmasan alkalmazkodunk a kívánságaidhoz.
Csomagküldő.hu szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:
FONTOS: a csomagon található címkén, a vonalkód alatti számot kell megadnod. ( pl. Z 123..)
Bármilyen kérdésed, kérésed, egyedi kívánságod van, hívd nyugodtan az ügyfélszolgálatot, mindenre találunk megoldást.