Játékmenet:
A kör elején a kezdőjátékos dob az összes 6 oldalú kockával és egy egymás mellé teszi az elérhető akció kockákat. Ezután minden játékos 2-t kiválaszt magának, amit az adott körben felhasználhat. Ezek különböző feladatok elvégzésére használhatók.
Minden játékosnak egy hajója van a táblán, amit kockák segítségével mozgathatnak. Ha egy hajó megérkezik egy pulzárhoz, a játékos elfoglalhatja és később építhet köré "erő-rotort", ami minden körben pontokat termel számára. 3-féle ilyen rotor választható, és extra pontok járnak az első és második játékosnak, aki 2 egyforma típusú rotort épít.
Ha a játékosok egy rendszerbe érkeznek, állomást építhetnek, amik a játék végén szintén pontokat hoznak.
Technológiát specifikus kockák segítségével lehet vásárolni, néhányukat a játékosok összefogásával lehet kifejleszteni, de vannak limitáltak is, így ha valakinek nagyon szüksége van egy technológiára, nem árt gyorsnak lennie. A technológiák teszik lehetővé a gyorsabb haladást, könnyítik az állomások és rotorok építését, elérhetővé teszik a teleportációt, azonnali bónuszokat adhatnak, stb.
Az átviteli állomások építéséhez is kockákra van szükség. Van, amelyikhez egyetlen kocka elég, néhány viszont csak több kör alatt készülhet el. Ezeket a fajta állomásokat össze is lehet kötni, ami által a játékos bónusz kockához juthat. A bónusz kockák pedig nagyon fontosak, hiszen ezek határozzák meg a lépési lehetőségeket.